Dacă doresti sa returnezi un produs catre Sofiline, indiferent de motiv, trebuie să urmezi procedurile noastre de returnare (prezentate mai jos) si sa trimiti catre noi produsul pe care l-ai primit de la noi, în conformitate cu aceste proceduri.
Din pacate coletele cu produse fara toate etichetele originale atasate, cu produse deteriorate, purtate sau spalate si cu urme de murdarie, parfum, cosmetice sau detergenti vor fi trimise inapoi catre client, cu refuzul cererii de retur si plata transportului dus/intors suportata de client.
Conditii de returnare a produselor:
- produsul nu va prezenta semne de uzura
- produsul poate fi returnat numai in ambalajul original si nu va avea parti lipsa (etichete, burete, etc...)
- cutiile de incaltaminte vor fi impachetate intr-o punga, cutie sau hartie rezistenta, nu se va lipi nimic pe cutia originala pentru a evita deteriorarea ei
- incaltamintea se va proba pe un covor folosind un ciorap subtire
- produsul nu va fi deteriorat si nu va avea accesorii lipsa (bretele, etc...)
- instiintarea pentru returnarea produsului sa fie facuta in 14 zile de la momentul primirii coletului
- returnarea produselor se va face intr-un ambalaj sau cutie care nu permite deteriorarea produsului pe durata transportului
- ne rezervam dreptul de a refuza coletele deteriorate sau produsele care prezinta semne de uzura
Cutiile de incaltaminte care le trimiti inapoi vor fi impachetate intr-o punga, cutie sau hartie rezistenta, nu se va lipi nimic pe cutia originala pentru a evita deteriorarea ei. Lipirea directa a cutiei poate duce la REFUZAREA RETURULUI deoarece la deslipire sau deschidere se poate deteriora cutia originala!
Modalitate de returnare colete din Romania:
- te rugam sa ne instiintezi de intentia de a returna produsul prin completarea formularului de retur din subsolul paginii, care sa contina: numele pe care s-a facut comanda, numarul de telefon, adresa de mail, adresa de ridicare colet, numarul facturii, data de ridicare comanda, modul de plasare al comenzi, produsul pe care doresti sa-l returnezi (gasesti aceste detalii in mesajele de confirmare primite dupa efectuarea comenzii sau pe factura fiscala), modalitatea prin care doresti sa returnezi si un cont IBAN unde sa depunem banii.
Daca doresti sa nu mai astepti curierul si sa returnezi prin Sameday Easybox te rugam sa completezi mai intai acest Formular de Retur in care sa mentionezi in observatii ca returnezi prin Sameday Easybox apoi acceseaza ACEASTA PAGINA de pe site-ul Sameday unde trebuie sa introduceti datele de identificare in formularul standardizat, in baza caruia veti primi un cod PIN valabil oriunde în reteaua Easybox. Urmatorul pas este sa lasati coletul care se doreste a fi returnat in locker-ul Sameday selectat, fara a mai fi nevoie de alte documente de identificare ale acestuia. Taxa de retur 18 ron care va fi diminuata din valoarea comenzii!
Daca doresti sa trimitem noi curierul Sameday sa ridice coletul de la tine te rugam sa completezi mai intai acest Formular de Retur in care sa mentionezi in observatii ca doresti sa trimitem noi curierul Sameday. Taxa de retur 18 ron care va fi diminuata din valoarea comenzii!
- dupa confirmarea de primire a solicitarii, ne poti returna produsul prin curier rapid Sameday sau sa il pui la Easybox in functie de alegere.
In prioadele mai aglomerate din an cum ar fi BKACK FRIDAY sau SARBOTORI este posibil ca curieri sa ridice mai greu coletele.
Noi generam AWB de ridicare si il transmitem curierului si clientului insa nu ne asumam responsabilitatea pentru neridicarea coletului.
-daca nu doriti retur prin firma noastra de curierat, va rugam sa trimiteti DUMNEAVOASTRA coletul prin alta firma de curierat ( platiti DUMNEAVOASTRA valoarea transportului). Specificati in Observatii ca trimiteti cu un alt curier!
-mentionam ca ,,Posta Romana'' nu este o modalitate buna de retur deoarece in cele mai multe cazuri nu livreaza coletele la destinatie, noi nu avem posibilitarea sa cautam coletul la posta!
Modalitate de returnare colete internationale:
- te rugam sa ne instiintezi de intentia de a returna produsul prin completarea formularului de retur din subsolul paginii, care sa contina: numele pe care s-a facut comanda, numarul de telefon, adresa de mail, adresa de ridicare colet, numarul facturii, data de ridicare comanda, modul de plasare al comenzi, produsul pe care doresti sa-l returnezi (gasesti aceste detalii in mesajele de confirmare primite dupa efectuarea comenzii sau pe factura fiscala), si un cont IBAN unde sa depunem banii.
- dupa confirmarea de primire a solicitarii, ne poti returna produsul prin posta (taxa de retur va fi platita de dumneavoastra la posta)
Important: Sofiline nu accepta primirea coletelor trimise cu ramburs sau taxa de transport!
- de indata ce noi primim produsul iti vom returna banii (intre 1-14 zile calendaristice). Va rugam sa urmari-ti coletul dupa AWB de predare la curier.
- pentru retur, singurul cost pe care il vei suporta va fi costul de transport al produsului catre sediul nostru, fara a exista alte taxe suplimentare.
Costuri de returnare colete din Romania: taxa de retur este 18 ron pentru toate produsele daca trimiteti returul prin firma noastra de curierat!
Costuri de returnare colete internationale: se returneaza cu posta, platiti dumneavoastra costul transportului!
Adresa de returnare a produselor:
SOFILINE SRL, STRADA ARINULUI, NR. 53, TAUTII DE SUS, MARAMURES, COD POSTAL 435103
Pentru orice alte detalii sau informații, nu ezitați să ne contactați prin e-mail la adresa: contact@sofiline.ro sau telefonic la numărul 0040749835809 (disponibil de luni până vineri, în intervalul orar (09.00 - 16.00). Vă răspundem cu plăcere, în cel mai scurt timp.
Produsele defecte, lipsa anumitor parti din produs (curele, etichete, etc...), deterioararea produsului sau a ambalajului se vor anunta in maxim 48 de ore de la primirea coletului la adresa de mail: contact@sofiline.ro.
Inlocuirea produsului defect se face gratuit in limita stocului disponibil, in cazul in care nu avem stoc disponibil se poate inlocui cu orice altceva de pe site.
Ai obligatia legala de a avea grija de produse cat timp se afla in posesia ta!
Click aici pentru Formular returnare produse
SCHIMB DE MARIMI LA INCALTAMINTE (Acest serviciu este disponibil doar pentru comenzile din Romania)
Daca marimea nu se potriveste ai posibiliteatea sa schimbi marimea cu una mai mare sau mai mica, in cazul in care nu este disponibila marimea dorita poti schimba cu un alt model.
Pentru efecturea schimbului poti sa faci o comanda noua pe produsul dorit, la rubrica Observatii din pagina de finalizare a comenzi lasa mesajul: ,,Colet la schimb'' cu produsul sau codul produsului pe care vrei sa il inlocuiesti daca comanda ta anterioara are mai multe produse.
Cutiile de incaltaminte care le trimiti inapoi vor fi impachetate intr-o punga, cutie sau hartie rezistenta, nu se va lipi nimic pe cutia originala pentru a evita deteriorarea ei. Curierul iti va aduce noul produs si va cere la schimb produsul care doresti sa il schimbi, vei plati curierului costul transportului plus diferenta de pret daca exista.
Costul transportului pentru schimbul de colete este de 15 lei
In comanda pentru schimb se va tine cont doar de reducerile care le-ati avut in comanda anterioara!!!
Schimbul de marimi se realizeaza in maxim 5 zile de la primirea coletului!!!
Multumim!